Jacques Marie Mage отново се отличи, като любимата марка на Холивуд
През август популярното мъжко списание GQ, ни подари изключително гореща фотосесия, която е и корица и cover story на септемврийския брой на списанието. На нея греят лицата на две вечни холивудски икони, олицетворяващи златните години на киното – Брад Пит и Джордж Клуни.
Кадрите, които предизвикаха вълнение сред феновете им по целия свят са заснети от норвежкия фотограф Солве Сундсбьо в спиращото дъха имение на Пит – Château Miraval в Южна Франция, място, което отдавна се свързва с лукс и творчество и е оценено на 164 милиона долара.
В тази уникална фотосесия, силно впечатление направи изборът на Брад Пит на неизменен стилен аксесоар – слънчеви очила.
Носителят на „Оскар“ и „Златен глобус“ отново избра да заложи на вече превърналата се в култова марка Jacques Marie Mage. Дизайнерският бранд се доказа, като любим избор на холивудските знаменитости в последните няколко години.
Фактът, че марката категорично заяви, че не участва в никаква форма на инфлуенсър маркетинг, говори красноречиво за нарастващото влияние и отдадеността на Jacques Marie Mage към ръчно изработения лукс.
И ако кажем, че Брад Пит е истински фен на марката от години, няма да преувеличим ни най-малко.
Както в ежедневието си, така и на снимачната площадка, неостаряващият секссимвол често може да бъде видян с лимитираните им очила.
През 2019 г. отново за GQ, Пит засне зашеметяваща фотосесия с фотограф Lachlan Bailey, в която за пореден път избра Jacques Marie Mage за стилен завършек на своята визия. Ето няколко кадъра и от нея:
Уникалните аксесоари JACQUES MARIE MAGE са ексклузивно представени и достъпни и за българските ценители в магазинте на ZEISS VISION CENTER България и фешън оптиката на България OptissimO в гр. София.
ZEISS VISION CENTER - ул. Леге 1
ZEISS VISION CENTER - Paradise Center ниво +1
ZEISS VISION CENTER - Serdika Center ниво -1
ZEISS VISION CENTER - Sofia Ring Mall етаж 2
OptissimO - бул. Витоша 13
Снимки: списание GQ
Автор: Ели Николова