Лоялна програма
Защо да станете част от програма "Лоялен клиент" на optika.bg?
Притежателят на карта „Лоялен клиент“ на optika.bg
ползва следните преференции:
-
Безплатно напасване на слънчеви очила и диоптрични рамки, дребни ремонти и почистване на очила с ултразвук.
-
30% отстъпка от цената на пълен очен преглед с високоспециализирана апаратура Visionix VX 650.
-
30% отстъпка от каталожната цена на всички предлагани диоптрични стъкла.
-
10% отстъпка от цената на стоки и услуги извън промоция или намаление.
-
5% отстъпка от цената на стоки и услуги в промоция или намаление.
-
30% отстъпка от цената на аксесоари и резервни части.
-
Получава покани за събития в предварително обявени дни и преференциални условия на пазаруване само за притежатели на карта „Лоялен клиент“.
-
Получава бюлетини с информация за нови колекции, нови продукти и атрактивни предложения.
В деня на Вашия рожден ден, както и 3 дни преди и 3 дни след него,
с карта „Лоялен клиент“ ползвате 15% отстъпка за ненамалени
продукти и 7% отстъпка за намалени продукти, която се начислява върху намалената цена на продукта.
*Посочената отстъпка може да бъде използвана
само веднъж годишно във физическия магазин на optika.bg.
**Необходимо е представяне на документ удостоверяващ Вашата рождена дата.
Често задавани въпроси:
-
Как мога да получа карта "Лоялен клиент" като физическо лице?
Можете да получите Вашата карта "Лоялен клиент" на място в optika.bg след попълване на заявление. -
Издаването на лоялната карта обързано ли е с покупка?
Не, издаването на карта "Лоялен клиент" не е обвързано с покупка. -
Мога ли да използвам преференциите на картата за онлайн покупки?
Да, можете да използвате карта "Лоялен клиент" и онлайн. За целта е необходимо да направите регистрация на профил в онлайн магазина optika.bg и да отбележите, че желаете да ви бъде издадена карта "Лоялен клиент" или да се свържете с наш консултант по някой от следните начини:
- телефон или Viber на номер 0884 204 112
- имейл - eshop@optika.bg
- чат на сайт
Нашите консултанти са на разположение всеки делничен ден от 9:00 ч. до 17:00 ч..
След регистрация и верифициране на картата Ви, номерът и ще бъде видим във Вашия профил и отстъпките в онлайн магазина ще се прилагат автоматично при пазаруване.
-
Мога ли да предоставя картата на свой близък?
Да, картата може да бъде използвана от Ваши близки. За да се възползват от преференциите е необходимо да представят картата при пазаруване в оптиката. -
Мога ли да се възползвам от карта "Лоялен клиент" като юридическо лице?
Ако желаете Вашите служители да се възползват от лоялната ни програма, можете да заявите карти на място в оптиката или да ни пишете на имейл office@optika.bg. -
Има ли ограничения в броя на картите, които мога да заявя?
Не, няма ограничения в броя на картите. При по-голям брой карти, молим Ви да ни пишете на имейл office@optika.bg, за да организираме изпращането на картите и да уточним детайли. -
Необходим ли е договор, за да се възползвам от програмата като юридическо лице?
Не, сключване на договор не е необходимо. -
Заплаща ли се издаването на карти "Лоялен клиент"?
Издаването на карта/карти "Лоялен клиент" е безплатно, както за физически, така и за юридически лица.